تماس با ما از طریق تلگرام

چاپ استیکر روی دیوار

sticker-printing-on-the-wall

استیکرها دنیای گسترده‌ای دارند و در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. تولیدکنندگان در ساخت این استیکرها اهداف گوناگونی را دنبال می‌کنند. کاربردهای این برچسب‌ها بسته به محل قرارگیری آن‌ها متفاوت از دیگری است. یکی از پرطرفدارترین انواع چاپ استیکر در بازار، استیکر دیواری است. این محصولات به جهت تبلیغات، بازاریابی، زیباسازی محیط و…مورد استفاده قرار می‌گیرند و مزایای زیادی به دنبال دارند. در این مطلب به صورت اختصاصی در رابطه با اهداف چاپ استیکر روی دیوار صحبت می‌کنیم و با جزئیات کار آشنا می‌شویم. نکته: اگر برچسب دید در شب نیاز دارید، به صفحه چاپ شبرنگ مراجعه کنید.

چاپ استیکر

شاید زمانی که نام استیکر دیواری به گوشتان می‌خورد، تصور کنید منظور همان کاغذ دیواری است. استیکرهای دیواری می‌توانند کاربردی مشابه کاغذ دیواری داشته باشند اما از نظر شکل طراحی و نحوه نصب متفاوت از یکدیگرند. کاغذ دیواری به شکلی رول مانند روی دیوار قرار می‌گیرد و برای درست قرار گرفتن در محل نیاز به چسب جداگانه دارد. همچنین طرح‌های موجود در آن به شکل یک الگوی تکراری چاپ شده‌اند. اما چاپ استیکر روی دیوار کمی متفاوت است. در واقع استیکرها یک لایه چسب مانند داشته و دارای یک طرح واحد و مرکزی هستند که روی قسمت خاصی از دیوار نصب می‌شوند. می‌توان اندازه و ابعاد استیکر را به تولیدکنندگان آن سفارش داد و محصولی مطابق نیاز خود خریداری کرد. با چاپ استیکر روی دیوار می‌توان نمایی خاص و ویژه به فضا بخشید و برای اهداف موردنظر از آن استفاده کرد.

uses-of-sticker-printing-on-the-wall

کاربردهای چاپ استیکر روی دیوار

استیکرها با وجود طراحی ساده‌ای که دارند، نقش مهمی در تبلیغات و بازاریابی ایفا می‌کنند. این برچسب‌ها قابلیت طرح‌پذیری داشته و می‌توان بسیاری از امور تبلیغاتی خود را به کمک آن‌ها انجام داد. از کاربردهای مهم استیکر دیواری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استیکر دیواری بسیار منعطف بوده و می‌تواند در هر محلی و برای هر منظوری نصب شود. بنابراین در استفاده از آن محدودیتی وجود ندارد
  • این استیکرها مناسب استفاده بر روی دیوار شرکت‌ها و بخش‌های اداری هستند
  • می‌توان از آن‌ها برای جذاب‌تر کردن دیوارهای خانه همچون دیوار سالن پذیرایی استفاده کرد
  • بهترین گزینه برای تزئین کردن دیوار اتاق کودک و اتاق خواب‌ها هستند
  • بهترین گزینه برای نصب شعارهای تبلیغاتی در محل کار هستند
  • می‌توان لوگو یا برند شرکت را روی استیکرها چاپ کرده و سپس این برچسب‌ها را در محل کار خود روی دیوار قرار داد
  • در مواردی می‌توان از استیکرها برای پوشاندن نواقص و ایرادات دیوار استفاده کرد. به کمک آن‌ها ترک‌ها و شکاف‌های دیوار کاملا مخفی می‌شوند.
  • چاپ استیکر روی دیوار معابر و… می‌تواند نوعی بازاریابی و تبلیغات باشد. این کار در صورتی که به شکل قانونی انجام شود می‌تواند تاثیر زیادی در دیده شدن کسب و کار شما داشته باشد.
  • می‌توان دیوار آشپزخانه را به کمک این استیکرها به خوبی تزئین کرد
  • امکان چاپ استیکر روی دیوار غرفه‌ها و سالن‌های نمایشی نیز وجود دارد که تاثیر بیشتری در کار خواهد داشت.
  • استیکرها با طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های خاص خود، سادگی یک محیط را از بین برده و جذابیت آن را دوچندان می‌کنند.

advantages-of-printing-stickers-on-the-wall

مزایای چاپ استیکر روی دیوار

خب با کاربردهای مختلفی که از چاپ استیکر دیواری دیدیم می‌توان نتیجه گرفت این محصولات مزایای زیادی برای مصرف کنندگان آن‌ها به همراه دارند. برخی از مزایای استیکر دیواری عبارتند از:

  • این استیکرها از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه ساخته شده اند. بنابراین در هر محلی به خوبی نصب می‌شوند.
  • نصب آن‌ها بسیار آسان و راحت است.
  • استیکرهای دیواری مرغوب و درجه یک قابلیت شستشو دارند و می‌توان بدون وارد شدن آسیب آن‌ها را تمیز کرد
  • این استیکرها قابل سفارش هستند و می‌توان رنگ و طرح موردنظر خود را به تولیدکنندگان آن درخواست داد
  • استیکرهای دیواری تنوع رنگ بسیار زیادی دارند
  • در برابر عوامل آسیب زای محیطی همچون رطوبت بیش از حد، نور شدید آفتاب، اشعه‌های ماورای بنفش خورشید و… مقاومت بسیار خوبی دارند
  • می‌توان از آن‌ها به عنوان نوعی پوشش برای دیوار استفاده کرد که ترک‌ها و معایب آن را پنهان می‌کند.
  • با طبیعت و محیط زیست سازگاری خوبی دارند
  • مواد رنگی و جوهرهای استفاده شده در چاپ استیکر دیواری از کیفیت بالایی برخوردار هستند و ماندگاری قابل قبولی دارند
  • نسبت به انواعی از کاغذهای دیواری و دیوارکوب ها، قیمت مناسب‌تری داشته و مقرون به صرفه هستند
  • برخی از آن‌ها در برابر خراش، پارگی و کشیدگی نیز دوام بالایی دارند
  • استیکرهای دیواری در ابعاد و اندازه محدودیتی ندارند.

نکات مربوط به چاپ استیکر روی دیوار

استیکرهای دیواری نوعی برچسب هستند که در ابعاد و اندازه‌های بزرگ‌تر تولید می‌شوند و برای سطوح وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرند. هرچه سطح یک دیوار بزرگ‌تر باشد، قطعا نصب استیکر روی آن کمی زمان بر خواهد بود. برای اینکه استیکر به درستی و به شکلی اصولی در محل موردنظر قرار بگیرد، بهتر است این عملیات را به افراد متخصص آن بسپارید. استیکرهای تزئینی برای اینکه بتوانند زیبایی قابل توجهی به محیط خود ببخشند می‌بایست بسیار تمیز و دقیق در محل قرار گیرند.

همچنین استیکرهای تبلیغاتی برای تاثیرگذاری بیشتر روی ذهن مخاطبین و انتقال پیام خود بایستی به صورت اصولی نصب شوند. بنابراین مهم‌ترین نکته درخصوص استیکرهای دیواری نحوه نصب آن‌ها در محل است. نکته دیگری که توجه به آن خالی از لطف نیست این است که حتما ابعاد و اندازه استیکر را مطابق و متناسب با اندازه دیوار درخواست دهید. دقت به جزئیات در هزینه‌های شما نیز صرفه جویی به عمل خواهد آورد.

the-price-of-printing-stickers-on-the-wall

قیمت چاپ استیکر روی دیوار

قیمت چاپ استیکر روی دیوار به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله کیفیت چاپ استیکر، ابعاد و اندازه آن، شرکت تولیدکننده استیکر، کاربرد استیکر و مورد مصرف آن که می‌تواند تزئینی، تبلیغات و…باشد. استیکرها بسته به متریالی که در ساخت آن‌ها به کار رفته و قابلیت‌هایی که دارند، از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین برای کسب اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به فروشگاه‌های ارائه کننده که با مجوز رسمی فعالیت می‌کنند، مراجعه کنید. این مراکز لیستی کامل از انواع استیکر دیواری در اختیارتان قرار می‌دهند.

شما می‌توانید با مشاهده اطلاعات محصولات و مقایسه قیمت آن ها، بهترین استیکر متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. علاوه بر این در صورتی که تمایل به سفارشی‌سازی استیکر دارید نیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با نمایندگان هر شرکت ارتباط برقرار نموده و موارد درخواستی خود را درمیان بگذارید. این مجموعه‌ها مشاوره‌های رایگان و کاربردی در زمینه انتخاب استیکر در اختیارتان قرار خواهند داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *