تماس با ما از طریق تلگرام

چاپ استیکر برای ماشین

sticker-printing-for-the-car

استیکر یکی از جذاب‌ترین محصولات تزئینی است که تنوع بسیار زیادی دارد. این برچسب‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای پوشش هر چیزی استفاده کرد. یکی از پرکاربردترین انواع استیکر، استیکر ماشین است. استفاده از این برچسب‌ها خودروی شما را در مقایسه با مدل‌های مشابه خاص‌تر کرده و ظاهری جدید به آن می‌بخشد. اما به جز امور تزئینی و زیباسازی خودرو، چاپ استیکر برای ماشین چه مزیت‌هایی را به همراه دارد که تا این اندازه مورد استقبال قرار گرفته است؟ در ادامه این مطلب به پاسخ سوالات چاپ استیکر خواهیم رسید.

چاپ استیکر برای ماشین

شاید با خودتان بگویید استفاده از برچسب و چاپ استیکر برای ماشین چه ضرورتی دارد؟ استیکرهایی که به صورت خاص برای ماشین‌ها طراحی و تولید می‌شوند دسته‌بندی‌های مختلفی دارند. برخی از این استیکرها تنها به جهت زیباسازی و ایجاد تنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی دیگر کمی کاربردی‌تر عمل می‌کنند. بسیاری از مشاغل برای معرفی بهتر خود از این استیکرها برای ماشین استفاده می‌کنند. به عنوان مثال کتابخانه‌های سیار، ماشین‌های لبنیاتی، ماشین‌های بستنی فروشی و… تمام این موارد برای اینکه بتوانند با مخاطبین خود ارتباط بهتری برقرار کرده و کار خود را به شکلی موثرتر معرفی کنند، می‌بایست از استیکرهای مخصوص به خود استفاده کنند. بنابراین می‌توان گفت کاربرد اصلی استیکرها بازاریابی و نوعی تبلیغات است که در فروش بیشتر تاثیرگذار است و از این رو اهمیت استفاده از آن‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت. به عنوان مثال برای تولید ماشین رنو L90 از لیبل ژله ای استفاده شده است. حال می‌خواهیم با انواع استیکر ماشین و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها آشنا شویم.

car-removebg-sticker-printing-for-the-car

انواع استیکر ماشین

بسته به اینکه در ساخت استیکر ماشین از چه مواد و متریالی استفاده شود، استیکرها به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. این تنوع باعث می‌شود تا خریداران امکان خرید بهترین نوع استیکر متناسب با نیاز و سلیقه خود را داشته باشند. برخی از پرمصرف‌ترین و رایج‌ترین انواع استیکر ماشین به شرح زیر هستند.

  • استیکرهای شیشه ای: این استیکرها دارای یک رویه چسب دار بوده که در محل موردنظر قرار می‌گیرد. استیکرهای شیشه‌ای همانطور که از نامشان پیداست کاملا شفاف هستند و قابلیت دیده شدن از دو سمت را دارند. از این رو یکی از پرمصرف‌ترین انواع استیکر برای ماشین به شمار می‌روند. علاوه بر خودروهای شخصی از این استیکرها به عنوان برچسب مترو، اتوبوس، قطار و…نیز استفاده می‌شود.
  • استیکرهای شیری: این استیکرها نیز به دلیل قابلیت‌های خاصی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. به طور خاص از استیکرهای شیری برای صنعت تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌شود. این استیکرها مقاومت بسیار بالایی در برابر آفتاب داشته و چاپ آن‌ها در بالاترین سطح کیفی انجام می‌شود. انعطاف‌پذیری خوبی داشته و امکان شستشوی آن‌ها نیز وجود دارد. بنابراین آن دسته از خودروهایی که تمایل دارند بخشی از تبلیغات را روی بدنه خودروی خود انجام دهند، می‌توانند از این نوع استیکرها استفاده کنند.
  • استیکرهای روز رنگ: این استیکرها در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند و خریداران به تناسب سلیقه خود می‌توانند هریک از انواع آن را تهیه کنند.
  • استیکرهای شبرنگ: کارایی این استیکرها نیز از نامشان پیداست. نوعی از استیکر که قابلیت نمایش در شب و تاریکی را نیز داشته و برای ماشین‌های پلیس، ماشین‌های آتش نشانی، ماشین‌های آمبولانس و… به وفور استفاده می‌شود.

مزایای چاپ استیکر برای ماشین

خب همانطور که اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای استفاده از استیکر برای ماشین، تبلیغات و بازاریابی است. استیکرها تنها نقش و نگارهای جالب و رنگارنگ نیستند که به کمک آن ظاهر خودروی خود را خاص‌تر کنید. این برچسب‌های ساده و ارزان قیمت می‌توانند تاثیر زیادی در سودآوری و رونق اقتصادی هر کسب و کاری داشته باشند. اما در ادامه با ویژگی‌ها و مزایای دیگر این محصولات آشنا می‌شویم.

  • این استیکرها قابلیت نصب روی هر سطح با هر جنسی را دارند و بعد از نصب به راحتی جدا نمی‌شوند
  • با چاپ استیکر روی ماشین می‌توان هزینه‌های تبلیغات را به طور چشمگیری کاهش داد. علاوه بر این، تبلیغات به طور گسترده و موثری در معرض دید عموم قرار می‌گیرد
  • تصاویر و متن‌های چاپ شده روی استیکر به شکل تاثیرگذاری در ذهن مخاطبین ثبت می‌شود
  • این استیکرها از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه ساخته می‌شوند، بنابراین امکان شستشو دارند و ضد آب هستند
  • در برابر خراش، پارگی و ضربه مقاومت خوبی دارند
  • ماندگاری قابل قبولی دارند
  • در نصب، از خود انعطاف‌پذیری خوبی نشان می‌دهند و حالت ارتجاعی دارند.

16dc2-sticker-printing-for-the-car

قیمت چاپ استیکر برای ماشین

از آن جایی که هر فردی برای چاپ استیکر روی ماشین هدف خاصی را دنبال می‌کند، نمی‌توان برای این کار قیمت دقیق و مشخصی را تعیین کرد. استیکرها در جنس‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها اندازه‌ها و ابعاد بزرگی داشته و از این رو نصب آن‌ها نیاز به تخصص کافی دارد. علاوه بر این‌ها موارد دیگری نیز وجود دارند که در قیمت چاپ استیکر روی ماشین تاثیرگذار هستند.

به عنوان مثال: کیفیت مواد اولیه در ساخت استیکر، اندازه استیکر، طراحی استیکر و هدف از نصب آن روی ماشین، شرکت سازنده استیکر و…بنابراین شما به عنوان متقاضی چاپ استیکر می‌بایست به تمام این فاکتورها دقت داشته باشید و براساس نیاز خود بهترین نوع استیکر را انتخاب کنید تا در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی به عمل آورید. در صورتی که استیکرهای انتخابی شما جزء استیکرهای تبلیغاتی مهم و حساس هستند، سعی کنید برای نصب آن‌ها از متخصصین و افراد باتجربه کمک بگیرید تا استیکرها کاملا تمیز و بهداشتی در محل موردنظر نصب شوند.

نکات مهم در خرید استیکر ماشین

از آن جایی که شرکت‌های متعددی در زمینه چاپ استیکر برای ماشین فعالیت می‌کنند، تنوع محصولات افزایش چشمگیری داشته است. از همین رو انتخاب محصول کمی دشوار و پیچیده شده و خریداران در هنگام انتخاب استیکر مناسب خود با سردرگمی مواجه می‌شوند. از همین رو متقاضیان استیکر می‌بایست در خرید خود دقت لازم را داشته باشند. انتخاب این برچسب‌های جذاب و کاربردی می‌بایست کاملا براساس نیاز شما انجام شود.

سطح خودروی خود را در نظر بگیرید و کاملا متناسب با اندازه آن اقدام به خرید استیکر کنید. علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که استیکر مربوطه قابلیت نصب روی خودروی شما را داشته و از کیفیت خوبی برخوردار باشد. این موارد را تنها می‌توانید از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر تقاضا کنید. کیفیت چاپ در کنار قیمت مناسب جزء مهم‌ترین فاکتورهای خرید استیکر برای ماشین هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *